Subject: FW: Projekti muudatuse kooskõlastamine
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 16:29:45 +0300

Tere õhtupoolikut Anne

Palun pane see mulle täitmiseks. Ei ole avanud, kuid seal Viru-Jaagupis ka
üks sideprojekt käsil. Tuleb üle vaadata.

Arvo

From: Kert Kartau <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 2:13 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Cc: Keijo Rippinen <[email-masked]>
Subject: Projekti muudatuse kooskõlastamine

Tere

Kooskõlastasite Viru-Jaagupi veevarustuse ja kanalisatsiooni projekti.

Esitame Teile projektimuudatuse kooskõlastamiseks. Projekti muudeti
aadressil Koeravere tee 1.

Torude asukohta muudeti kinnistu siseselt ja sedasi saime ära jätta ühe
kaevu Transpordiameti alal.

Varasemalt oli projekteeritud reovee vool kaevu Kanal-58 (mis jäi ära)
nüüd on suunatud reovesi kaevu Kanal-59.

Muudatus on kajastatud projekti asendiplaanil VK-4-03.

Kas olete sellise projekti muudatusega nõus?

Lugupidamisega,

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tel +372 5358 4742